ccllaarraa

Min blogg handlar om mig min vardag och smink.

Konfirmation!

Allmänt Permalink0
Idag kl:17.00 ska jag över till Lysekil för konfirmation!! Tycker att det ska bli lite roligt bara men inte så jätte mycket.
Idag i skolan så började jag 09.30 som jag gör varje tisdag, och slutade 11.25. Det var jätte skönt tyckte jag, så jag åkte hem, gjorde mat, tittade på en serie och nu ska jag göra varm oboy och göra läxor.. Jag ska läsa en bok (Tusen gånger starkare) för att jag ligger lite efter för att jag kan inte koncentrera på lektionerna när det alltid är killar som ska prata hela tiden. Så jag tänkte köra ikapp lite. Vad har ni gjort idag?
Spelar också in en vlogg vecka för att jag tyckte att det verkade väldigt roligt, men jag kommer lägga upp det nästa vecka för att annars blir det för mycket stress med alla läxor och sånt.
SAKNAR!!!
Till top