ccllaarraa

Min blogg handlar om mig min vardag och smink.

Confident💕

AllmÀnt Permalink0
Älskar Demi Lovatos nya lĂ„t;)
Älskar ocksĂ„ den nya uppdaterineg pĂ„ snapchat eller Ă€r det bara jag!?
Men idag i skolan var det inte sÄ jobbiga lektioner förutom den sista som Àr 1 timmes svenska och sen 1 halv timmes samling, men annars var det inget avanserat.
Men pÄ MÄndag sÄ har vi studeidag och det ska bli sÄ himla skönt tycker jag. Men jag kommer inte bara ligga och slappa, utan jag har lÀxor med mig hem.. Det Àr lite NO dÀr man ska skriva om tvÄ sjukdomar och sen ska vi ha prov pÄ det och förklara dom sjukdomarna man har valt. Och sen har jag med mig SO, dÀr vi fick vÀlja om vi ville skriva om Amerikanska eller Franska revolutionen. Och jag valde den franska för att den Àr mer interssant tycker jag:)
Men nu ska jag nog titta pĂ„ OITNB för att det Ă€r SÅ HIIMLA BRAA!
Till top