ccllaarraa

Min blogg handlar om mig min vardag och smink.

Brastad❤️

Allmänt Permalink0
Imorgon ska jag hem till en tjej som heter Johanna. Vi hade träffats innan men nu har vi bara träffats mer och mer.
Vi började prata på dansuppvisningen för att hon går också på dans, vi hade jätte kul den dagen!
Så att imorgon efter skolan ska jag följa med henne hem för första gången:)
Jag slutar lite tidigare än henne men jag ska bara vänta på henne tills hennes lektion är slut, för att hon har idrott så då kan jag bara titta på.
 
Just nu gör jag ingenting, men på skolavslutningen så ska jag åka till Liseberg!!
V.24 på en torsdag så har vi skolavslutning och då ska vi också åka till Liseberg och det tycker jag bli så himla roligt så att jag längtar väldigt mycket. Jag har sagt till mina kompisar att dom ska tvinga mig att åka massa saker för att jag är en sån som inte tycker om att åka "farliga" saker. Jag har åkt Helix, men jag har inte åkt Kanonen för att jag inte vågar.. Men dom ska tvinga mig med det här nu! Haha.
 
 
Till top