ccllaarraa

Min blogg handlar om mig min vardag och smink.

One direction!

Allmänt Permalink0
Idag ska jag inte göra så mycket, utan jag ska bara vara hemma och ta det lungt. Vad ska ni göra? Vi får får hopps på att vädret bli bra också för att det skulle tydligen bli regn men vi får se.
Mamma och pappa skulle åka iväg och handla och då ska dom köpa en sak till mig som jag har velat ha ett tag nu, men ni får se det lite senare idag..
På tisdag så ska jag till Göteborg över dagen och gå på ONE DIRECTION KONSERT!
Jag var ju där förra året också, och nu ska jag dit IGEN, och det ska bli så himla roligt.
Det ända tråkiga är ju att Zayn har lämnat, men jag tor att det kommer bli roligt ändå. Och man vet ju aldrig om han bara kommer upp och är med på dom sista konserterna dom gör i år?
Lilla Ballerina❤️
 
 
Till top