ccllaarraa

Min blogg handlar om mig min vardag och smink.

Sjuk*

Allmänt Permalink1
Är hemma från skolan som jag var i fredags oxå för jag är väldigt förkyld och känner mig inte så bra så därför stannar jag hemma. Har precis städat på mitt rum för det var väldigt stökigt och jag är en sån som INTE tycker om att ha stökigt rum!
Jag har försökt att göra en video men det har inte gått bra för eftersom att jag var så hes då så har jag låtit jättekonstigt i rösten, och jag vill helst inte lägga upp en video där jag låter som en kråka, haha.
 
Retsen av dagen ska jag tillbringa mig med min dator och kolla på MINST ett avsnitt av alla serier jag tittar på förutom dom som kommer varje vecka.
Vi hörs:)
Saknar sommaren!
 
#1 - - Tuuli:

superhärlig bild! - Klicka gärna in och kika på mina julklappstips, du hittar länkarna till inläggen under min header!

Till top