ccllaarraa

Min blogg handlar om mig min vardag och smink.

Videos!!!

Allmänt Permalink2
Snälla alla som kollar på mig på både bloggen och på yt (youtube) skicka frågor om vad jag ska göra för videosar så blir jag väldigt tacksam<3
 
Ni kan skriva om vad jag ska göra för videos och så kan ni skicka frågor som jag kan ha med i en frågestund!.
 
Blid p mig på morgonen kommer här!
#1 - - Matilda:

Du kan göra en video när din lillasyster sminkar dig. Eller när någon av dina kompisar sminkar dig med ögon bindel. Du kan göra en room tour (stavning). Frågor: hur länge har du sminkat dig?
Ditt favorit tv, program.
När du är på väg till dansen.

Svar: Jak kan fråga Emma om hon vill sminka mig
Clara

#2 - - Matilda :

jag menade en ny room tour (stavning).
Och du kan göra video när du är på väg till dansen

Svar: Jag kan nog göra en room tour idag men först måste jag städa lite
Clara

Till top