ccllaarraa

Min blogg handlar om mig min vardag och smink.

Våffeldagen!

Allmänt Permalink0
Idag var det våffeldagen och om jag ska vara helt ärlig så HATAR jag våfflor, haha.
Vi gjorde våfflor på fritidsgården men jag åt inte.
Jag vet inte varför jag inte tycker om det, asså det smakar typ som pannkakor fast värre, jag tycker nästan inte om pannkakor heller, bara plättar:)
 
 
Är typ kär i en låt som är ifrån Frost, det är, För Första Gången Nånsin jag tycker den är jätte bra, jag vet inte varför men den är rolig typ, haha.
 
Imorn i skolan så har vi idrott och det ska bli roligt men jag tror att vi kommer ha fotboll för på onsdagar så är det någon/några i klassen som håller i den och det är två killar så jag tror det blir fotboll och jag tycker att fotboll är den tråkigaste sporten som finns typ?
 
Neh, nu ska jag se på två serier, först Teen Wolf för det har kommit ett nytt avsnitt och sen ska jag titta på The Vampire Diaries för jag tittar om det för jag tycker att det är så bra!!
Vilka serier tittar ni på?
 

Vi hörs imorn:)
 
Till top