ccllaarraa

Min blogg handlar om mig min vardag och smink.

På söndag åker vi!

Allmänt Permalink0
Nu ska jag hålla ut den sista veckan i skolan för att sen åker jag till Branäs!
På söndag åker jag till Branäs med Cornelias familj och mina kusiner och jag tycker verkligen att det ska bli jätte roligt för att jag har längtat så himla mycket på att äntligen få åka skidor igen:)
 
Skolan idag var bra, det var inga jätte jobbiga lektioner och jag slutade 13.50, imorgon slutar jag 15.25 men jag får alltid gå kvart över så att jag hinner med min färja, annars måste jag vänta i en halvtimme, haha
 
Nu så hade jag tänkt att göra två inbakade flätor i mitt hår för att jag har duschat, och sen ska jag se på Biggest loser sverige som jag tycker är ett väldigt roligt och bra program!
 
Gammal bild!
 
Till top