ccllaarraa

Min blogg handlar om mig min vardag och smink.

Anledningen!

Allmänt Permalink0
 Anledningen till att jag inte har lagt upp videos är för att sen jag uppdaterade datorn så har jag inte kunnat ladda upp mina videos på youtube och jag vet inte vad som är felet, utan jag trycker på ladda upp knappen och sen står det att det läser in och då kommer det fram en text som det står ladda om på nytt eller lägg upp med det vanliga typ?
Om det är någon som vet hur man fixar det så kommentera gärna så blir jag jätte tacksam:)
 
Det går inte heller att lägga upp videon på bloggen för då måste jag kopiera inbäddningskoden och det gör man när videon är uppladdad.
 
Som ni märker så är det väldigt jobbigt och jag vet inte vad jag ska göra men jag försöker varje dag iallafall så vi får se om det bötjar funka igen
Till top