ccllaarraa

Min blogg handlar om mig min vardag och smink.

Första dagen avklarad✔️

Allmänt Permalink0
Första dagen gick faktiskt väldigt bra. Vi började kvart över tio och då skulle 8:orna och 9:orna samlas i aulan och typ prata lite, och sen skulle vi gå till uppehållsrummet och "mingla" som alla lärare säger, haha. Och efter det så gick vi till vårt nya klassrum och vi fick även våra nya skåp, och jag fick underskåp.....
Men vi typ fick bara massa papper och sånt. Men imorgon så har vi hemkunskap så det ska bli roligt för vi hade inte hemkunskap i sjuan.
Och på tisdagar så får vi sovmorgon och vi slutar även tidigt den dagen. Vi börjar halv tio och slutar kvart i två, så det känns skönt.
Haha, idag när jag skulle fixa mig så brände jag mig på locktången, och jag vet inte riktigt vad jag gjorde?
Jag typ la locktången på mitt ben på någon sätt, haha.
Men nu ska jag fixa mig inför kvällen och sen ska jag gå och lägga mig:)
Till top