ccllaarraa

Min blogg handlar om mig min vardag och smink.

Mina födelsedags presenter!

Allmänt Permalink0
Jag kommer att visa mina födelsedags presenter på söndag för jag har inte riktigt fått alla än men jag kommer att få mer på lördag då jag ska ha ett vuxenkalal, släktkalas.
Idag hade vi studiedag som jag tyckte var väldigt skönt för det behövdes för att jag var väldigt trött, men jag vilade inte direkt, utan Cornelia kom hit med massa läxor som vi gjorde för vi åker till Branäs nästa helg och då skulle vi ta med oss massa olika läxor, men vi kände att vi inte ville göra läxorna där så vi gjorde dom hemma istället.
Hade tänkt att jag ska ta med mig den lilla kameran som jag använde förr och filma med den;)
 
 
Nu ska jag fixa flätor som jag ska sova i för jag ska gå och lägga mig...:)
Till top