ccllaarraa

Min blogg handlar om mig min vardag och smink.

Mina mascaror!

Allmänt, Smink Permalink0
Nu tänkte jag visa mina mascaror och så ska jag prata lite om dom.
Maybelline newyork, the rocket mascara.
Den här mascaran är väldigt bra, man får lagom med volym men inte så mycket längd men man får separerade fransar. Den här köpte jag på KICKS.
 
                              Isadora, build up mascara.
Den här mascaran tycker jag är ganska så bra men den är inte världens bästa, man får långa och fina fransar men den är inte så jätte vattenfast, om det regnar eller nåt så rinner allting av och det svarta går inte att få av från huden utan man måste använda sminkborttagning.
Den här köpte jag på H&M.
 
Maybelline newyork, The colossal cat eyes mascara.
 Den här mascaran har en böjd borste och det tycker jag är mycket enklare än med en vanlig rak borste, man får bra längd och separerade fransar men man får lite klumpar om man tar för mycket men annars så är den bra, och det är min favorit mascara just nu.
Den här köpte jag på Lindex.
 
Maybelline newyork, Great lash mascara.
Den här mascaran tycker jag vädigt mycket om för borsten är väldigt liten men man får jätte fina fransar, det finns nog inget dåligt om den tror jag.
Den här köpte jag på Lindex.
 
    Maybelline newyork, Big eyes mascara.
 Det som jag tycker är bra med den här mascaran är att det finns två olika sidor, en för överfransarna och en för underfransarna, det som är dåligt är att man får inte så mycket i så den håller inte lika länge som dom andra kan göra men för övrigt så är den väldigt bra.
Den här köpte jag på KICKS.
 
               Glossybox, It`s so big
 Jag har inte använt den här så mycket men när jag har använt den så tycker jag att den är bra, men fransarna blir inte så långa men det gör ingenting.
Den här fick jag ur Glossybox.
 

Det var då alla mina mascaror och jag hoppas att ni gillade det:)
Till top