ccllaarraa

Min blogg handlar om mig min vardag och smink.

Första dagen avklarad!

Allmänt Permalink0
Idag var det då första skoladagen för mig och jag var väldigt spänd och så. Först så åkte vi då buss och sen åkte vi färja och sen får man välja om man vill åka buss upp till skolan eller om man vill gå så vi bestämde att vi skulle åka buss men så blev det inte för vi visste inte vilken vi skulle ta så vi fick gå upp istället. Sen när vi kom till skolan så skulle vi gå in i Aulan och prata lite och så skulle vi delas in i våra nya klasser. Sen skulle vi mingla typ så då fick vi popcorn och cider i stora salen, vi gjorde det för att lära känna varandra lite bättre typ.  Och sen skulle vi gå upp till vårat klassrum. Sen skulle vi berätta vad vi hette så vi gjorde namnlappar så alla visste vad alla hette, sen så åt vi lunch och det blev pyttipanna och det tycker jag inte är så jätte gott. Sen hade vi en timmes rast så det var ganska skönt men vi visste inte riktigt vad vi skulle göra, haha. Efter rasten så skulle vi ta kort på oss själva så skulle lärarna ha det i deras lärarrum tror jag? Och sen så fick vi lite papper och sen slutade vi 13:50.
Så var min första dag i sjuan och det var ganska roligt första dagen men man vet aldrig om det blir så i fortsättningen, haha.
 
Vi hörs:)
 
 
 
Till top