ccllaarraa

Min blogg handlar om mig min vardag och smink.

Lite om min dag!

Allmänt Permalink0
Hej idag så gick jag till skolan och där pratade vi om påsken som är ganska tråkigt men det som var roligast på hela dagen var gympan.
Efter skolan så följde jag med Ellen hem och vi skrattade såklart ganska mycket! Fast nästan direkt när vi kom hem så gick vi ut och hoppade studsmatta ( jag kan lägga upp en video på bloggen när jag hoppar )
Sen kvart över 5 så skulle hon på bandy men jag kom med och tittade för det brukar jag göra. Det var avslutning på bandyn så dom som spelar dom föräldrar är med och spelar varje avslutning och då kör dom match, barnen mot föräldrarna! Barnen vann på 5-6!
Och sen när jag kom hem så tittade jag på Halv 8 hos mig och sen på Sveriges mästerkock!
Godnatt!</div>
Till top