ccllaarraa

Min blogg handlar om mig min vardag och smink.

Sorry!

Allmänt Permalink5
Jag vet att den här bloggen inte blir rolig när jag inte skriver men jag kommer absolut inte att ta bort den men jag tycker att det är lte tråkigt när jag inte får några kommentarer på den bloggen men om ni gör det så kommer det nog upp mer inlägg
 
#1 - - Girl:

Hej!:) Jag läser din blogg värje dag! Jag tycker den är jätte bra!
Jag ser okså på din youtube kanal värje dag!;) Bäst!

#2 - - Anonym:

Om du börjar skriva inlägg oftare och då roliga inlägg får du ju fler läsare och också kommentarer, för du kan ju inte räkna med att få kommentarer om du inte skriver många och bra inlägg eftersom du då inte får några läsare och då inga kommentarer

#3 - - Anonym:

Du får vara lite mer aktiv med bloggen. Lägg upp lite bilder, skriv lite om vad du gör om dagarna, lovar jag dig att du kommer få både fler läsare samt kommentarer. Lycka till!:-)

#4 - - Patricia P:

Hej! Det är jag som är Girl! Jag tycker att din blogg är bäst!!!
Lycka till!: )

#5 - - Ellen:

Kolla in min blogg!
http://lifebyyellen.bloggplatsen.se

Till top